lauantai 1. joulukuuta 2012

Hello december ♥







Heii rakkaat & joulukuu

Oon ihan joulufiiliksissä täällä! Vaikka mulla ei oo vielkää sitä joulukalenterii, surullista ): 
Mutta varmaa maanantaina aijon hankkii sen.. Tai siis äiti hankkii sen. :p
Nojoo, täällä on satanu yli 50 centtii lunta perjantai yöstä alkaen, täytyy myöntää, että tuuli ja kova lymipyry
ei sovi yhteen. Perjantai aamu oli oikeesti painajaista ! Lähin kävelee bussipysäkille 8.30, kovassa pakkasessa ja myrskyssä ja  seison siellä kaks huppuu päällekkäin 35minuuttii ja bussi on yleensä pysäkillä 8.37 .. Siinä ku tarpeeks kauan seisoin ni lähin kävelee kotiin ja mut tultii hakeemaan kouluun 9.30 , jos oisin tienny et mua tullaan hakee, ni olisin jääny siks tunniks kotiin, enkä menny tonne kauheesee ilmaan ! 
Vihaan talvea, ainoo ihana asia talvessa on joulu, johon on enää 23 päivää ♥ 
Eile menin Pinjalle yöks, ja oli kyl sairaan kivaa. Kiitos Tänää aateltii, jos meen toisekski yöks, mut eei,
ku oon on tullu kipeeks, oikeesti. Kuumettaki yi 39, "jes". Sitte poskiontelois tuntuu kauheeta painetta ): Nojoo, heippa ihanat meen käyttämää koiraa ulkona ja sen jälkee hot chocolate! (;

21 kommenttia:

  1. awawawaww tuo kolmas kuva sit kans tuo kuva jossa kaadut tai joku kaatuu toho lumihankee on tosi hauska!! :D

    > http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. haha kiitos ihana ♥ ja juu minä se olen :D

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia :) ja tosi kiva ulkoasu!

    VastaaPoista
  4. tää tausta on ihana & samoin blogisi! kuvatkin tosi kivoja c:

    VastaaPoista
  5. kiitos ihanat, ootte piristäjii ♥

    VastaaPoista
  6. Oi miten ihania talvisia kuvia! ♥ Yritin liittyä lukijaks mut en tainnu onnistua.. Tossa lukee edelleen että liity? :o

    VastaaPoista
  7. ihanan paljon lunta!<3 ja ihania kuvia:)

    aranciata-bu.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. joo... lunta on liikaa ei ihanasti ):

    VastaaPoista
  9. Liityin lukijaks, vaikuttaa hyvälle blogille

    Liitytkö mun? :)
    http://thundersonggg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Moiii, haastoin sut c:

    http://my-world-today-and-tomorrow.blogspot.fi/2012/12/haaste.html

    VastaaPoista
  11. kiitoskiitos, mutta en ota haasteita (;

    VastaaPoista
  12. hehee, osa kuvista © minä ;)

    imaginative-pinja.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. niin ne missä minä olen (;


    http://alwaysbeautiful-jenna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. tosi hienoi kuviaa!

    livemylifemillaz.blogspot.com

    VastaaPoista
  15. kivoja kuvia !

    swagonsylvia.blogspot.com

    VastaaPoista