tiistai 27. marraskuuta 2012

Shine bright like diamond

 Tää laatu ♥

 Perjantainna saatii uudet lukkarit ja yhteenveto toisesta jaksosta



Heeei! (:

Oon ollu tässä pari päivää koulusta pois, koska oon kipee. Kävin tänää lääkäris ottaa verikokeet, eli sellane normaali 'tarkastus'. Viikonloppu meni sillee ihan kivasti kavereitten kans, käytiin kattoo se uusin twilight, ku pakotin mun kaverin sinne ku oon nähny ne kaikki ja olihan toi se viimeinen, ni pakko se oli mennä katsomaan. Tällä viikolla olis vielä äikänkoe, ja sitte ei oo vähää aikaa kokeita, kun se väliarvio on jo vissiin ens viikolla, en tiedä?  Aattelin et tekis vihdoin ja viimein sen my day:n videolle ? Kannattaisko ? 
Tänää en oo muuta tehny ku siivonnu ja käyny lenkillä..
Heippa ihanat ♥

4 kommenttia:

  1. liityin! Tosi mukava blogi, ja tee ihmeessä tuo video! :))

    http://claranblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tee video ! ja tosi hienoi kuvii (;

    > http://yesitismyblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. kyllä mä sen joku päivä tässä teen (; !

    VastaaPoista