maanantai 12. marraskuuta 2012

It's time to begin, isn't it?







 

Tänää oli tämmöne normi maanantai koulussa, eka tunti lintsausta kuviksesta, en oo varma ees miks ? Mut toiselle kuviksen tunnille menin ja uskonnon tunnille sen jälkee, olin iha varma et me puhutaa siel 45 minuuttia jostai jeesuksesta, mut olin onneks vääräs, sillä mentii kone luokkaa tekee jotai monistus juttui, mut suurin osa facetti siel. Sen tunnin jälkee lähin kotii, koska mul oli 'pääkipee ja oksetti'. 
Puol yhestä asti muokkasin vähä aikaa tätä mun blogia ja näi. Mitäs mieltä ootte?
Viime viikolla olin verikokeissa, ja mul oli sellane perus tarkastus, niinku joka joka viikko tulee olemaan, koska mun painoo on alettu seuraa, sillä mulla on anoreksian alkuu & bulimiaa. Eli mukamas alipainoinen, vitut ! En pysty syyä ollenkaa mitään ja sillon jos syön jotain, niin ne tulee vähän ajan päästä oksennuksel ylös. Nojaa, kai mä voisin mennä lukee vaikka noihi kokeisii, sillä väli arviointiin on enää puoltoista viikkoa. Tai sitte mä vaan käperryn toho sohvan nurkkaan peiton kanssa oottelee salkkareita? (:

1 kommentti:

  1. Mulla on sama en pysty syödä tai oksettaa.. :O

    Mut oot kaunis, ja kiva blogi kaikinpuolin! :)

    http://suvi-justmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista