tiistai 9. lokakuuta 2012

Se mitä sä et tiedä, ei sua satuta ja se mitä siel toisel puolel on, on vaan satua




uhh, nauttikaa laadusta (webbikamera)






Tää päivä on ollu pelkkää himassa lagaamista, oikeesti ! 
En tiiä mikä mulla on kun en jaksa/haluu mennä kouluu.. Oon sopinu luokanvalvojan kanssa, että ilmestyn edes joka päivä kouluun, jos en oo kipee, mutta oon alkanu jättää taas koulupäivii väliin tai lähteny kesken päivän pois. Aika sekavat fiilikset oon ilone, surulline & nälkiintyny. Joo, söisin jos voisin mutta oksennan kaiken ulos mtä syön, ja en oo ees oksennustaudis tai mitään. No, jos ehtis huomenna käväsee enne liikkatuntii terkkaril tai jtn. Jee, oon ollu 4 päivää ilman tupakkaa, mut kyllä välil on tuntunu silt et voisin repii mun pään irti. Kävin tossa neljän aikaa puolentoista tunnin lenkil, vois melkee olla pettyny sil juoksin vaa noi yhen kolmasosan, mut tänää on ollu sellane laiskottelu päivä muutenki kun en jaksanu ees persettäni raahata kouluu. Mut katto sitte, jos huomiseks saatte hyviiki kuvii ku pääsen kuvailee muualle ku meijän takapihal. Kyl mä varmaa jaksan mennä huome ku meil on matikkaa, kaks tuntii liikkaa, hissaa & kaks tuntii fyssaa. Ne tunnit menee nopeest :) !

1 kommentti:

  1. tän blogin nimi on ihana (: banneriki on hieno

    * piiatellsstory.blogspot.fi

    VastaaPoista