tiistai 16. lokakuuta 2012

jaksa vielä jonkin aikaa tätä paikkaa, näit ihmisii



Eli otsikko varmaan jo kertoo kaiken? Tänää kaikki taas petty muhun, kun en menny kouluu, hyi mua. Äiti sano et, jos en ala käymää koulussa taas nii sossut tulee vaikka väkisin repii mut sängystä, niinku mun serkulle tehtiin. Oon vaan kyllästyny kaikkeen ja kaikkiin, ihmiset puhuu paskaa seläntakana, ei sano asioita suoraa, puukottaa selkää & juoruu turhista ja tyhmistä asioista. Mun on pakko päästä täältä pois tai tuun oikeesti hulluks. Musta tuntuu ettei kukaan oikeesti tunne mua, enkä pysty oleen täällä se jenna, joka mä oikeesti olen. Tässä ympäristös mun pitäis keskittyy kouluu, ku on tarpeeks jo stressii siitä, mitä ihmiset susta puhuu? Joo, ei tuu onnistuu. Oon kelannu, et jos voitais muuttaa Lohjalle, koska sinne on vaa 30km, niin pääsisin ees vähän irti tästä paikasta ja näistä ihmisistä. Äitin työpaikka on 6km lohjalta eteenpäin, eli sen työmatka lyhentyis yli 30 kilsaa & siskon poikaystävä asuu Lohjalla, nii eiks kaikki olis sillo happy? Mehän muutettiin 9vuotta sitte sieltä pois, koska äitin miesystävä asu täällä karjaalla, mutta nehän on eronnu jo melkee 2 vuotta sitten. Joo, tää mun päivä on ollu siis tunteenpurkauksia, musiikin kuunteluu, sluibaamista & stressaamista kaikista asioista. Eipä mulla mitään erikoista ollukkaa.. Kuvii mulla ei nyt valitettavasti ole, koska en oo jaksanu mennä kuvailemaan, kun oon ollu hieman "kipee". Nojoo, tääki postaus meni nyt näin myöhäseks, vaikka tän piti tulla jo tiistaina, mutta nyt kello on jo kolme keskiviikko yöllä! Oho, no ehkä se tän päivän postaus tuleeki sitte jo päivällä tai illalla.             Mitäs muuten pidätte mun uudesta ulkoasusta?

12 kommenttia:

  1. Tää uus ulkoasu on tosi kiva ! :) ja tykkään muuteski sun blogista !

    VastaaPoista
  2. Harmi kuulla miten sul ei riitä energia oikein mihinkään :-( Toivottavasti asiat alkaa menee paremmin, voimia!♥ Ja kiva tää ulkoasu on :-)
    http://laughalittleharder.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. koita kerätä voimia ! ): ja tää ulkoasu on oikein kiva (:

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille, yritän kerätä voimia (: <3

    VastaaPoista
  5. bannerisi on ihana, samoin koko blogi! :)

    VastaaPoista
  6. liityin ! :)

    www.tiia-liina.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Kiva blogi ja toi banneri on tosi hieno :)

    VastaaPoista
  8. toi on just niin kakkaa, et ihmiset juoruu turhasta ja näiin, mut voimii! toivottavasti muutatte sit sinne lohjalle (:

    VastaaPoista
  9. iiris rakas <3 & kiitos kaikille (: <3

    VastaaPoista